Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 49

Onderwerp: 2 juni 2013, Feestje bij Kees en Riet

Clublid Hratt Bíll's Avatar
    Ingeschreven
    16 Mar 2005
    Bedankt voor deze mooie en geweldige dag.
    Mooie foto's Eric, vooral die derde bij de doorgang van de "vesting"
    Tot de volgende meeting ...
    Marcel & Margaretha
    Roses are red, Violets are blue, I'm a Schizophrenic, And so am I

Clublid Hugo Nuijes's Avatar
    Ingeschreven
    24 Jul 2006
    Wij hebben ook erg genoten en Kees & Riet hartelijk dank voor de hele goede zorgen .

Een dikke applaus waard

Ex clublid
    Ingeschreven
    03 May 2013
    Zondag 2 juni 2013

Bahbah wat een klote nacht zeg. Kon de slaap niet vatten en bedacht me, in plaats van schaapjes tellen ga ik eens mosselen tellen aangezien we toch in het Zeeuwse zijn. Aaarrrghhhh dat was helemaal geen succes want mosselen zijn er in alle varianten en welke mossel variant zou ik eens gaan tellen? Uiteindelijk toch de slaapmossel tegen gekomen en zo de resterende tijd redelijk geslapen om rond 5.30 uur de kijkers weer te openen.

Wat staat er op de planning van deze zondag? Onze eerste MR2club Nederland meeting genaamd “feestje bij Kees en Riet”. Wie dat zijn? Totaaaaaallll geen idee.

Het belooft een mooie dag te gaan worden. en zo te zien worden die beloftes waar gemaakt. Als ik m’n eerste bakkie voor m’n neus heb staan werp ik een blik naar buiten. Voorzichtig natuurlijk want de camping slaapt nog. Ik zie een strak heldere blauwe hemel. In de verte zie ik ook dat de zon ook aan het ontwaken is. M’n trouwe vriend Bertju komt ook onder z’n dekbed vandaan. Komt me kwispelend begroeten en zo snel z’n staart wapperd naar alle kanten zo snel ligt z’n staart, en de rest van hem, voor de terras verwarmer in de voortent. Duidelijk, meneer prefereert de warmte die de verwarmer geeft boven een rondje door het natte gras. Yvonne blijft nog even liggen. Het is dan ook wel erg vroeg.

Onze eerste MR2club Nederland meeting gaat er door me heen als ik de eerste slok koffie naar donkere oorden verplaats. Dat smaakt. Tjonge wat kunnen we ervan verwachten hè?
    Eigenlijk heb ik goed moeten na denken of ik nog überhaupt me wel zou aanmelden bij deze auto club. Sinds het Toyota virus ons echt te pakken heeft zijn we al bij heel wat clubjes lid geweest. Jaha ben zelfs oprichter van een motorclub welke nog steeds bestaat. Mijn ervaringen binnen die clubs zijn niet allemaal even rooskleurig. Buiten de vele mooie momenten zit er in m’n rugzak ook momenten van kommer en kwel. Wat is dan wijsheid?
    Nu we een MR2 hebben ga ik toch wat rondneuzen op wereldse wijde web. Uiteraard wist ik al wel van het bestaan van een MR2 club af en die is dan ook snel gevonden.
    Yvonne en ik besluiten om de gok toch maar weer eens te maken met de bedoeling om ons lid zijn over een andere boeg te gooien dan we voorheen altijd gedaan hebben. Stil, op de achtergrond etc etc.

En dan ben je lid. Onwetend lid. Een maagdelijk lid zelfs. Het duurt even eer ik zelf het forum in kan maar geduld wordt altijd beloont. Onder het kopje “clubmeetings” zie ik al wel onder andere “feestje bij Kees en Riet” staan. Nee dat doen we nog maar even niet. We kijken de kat nog eerst maar even uit de kattebak eer we ons storten in meetings en aanverwante evenementen.

Zeeland, voor ons the place to be voor rust, stilte en ruimte. Onze sleurhut staat voor vier maanden in het Zeeuwse. Dus ook mooi om eens met de MR2 naar de camping te gaan. En so be it. combinatie camping in Zeeland en de forums van beide MR2 clubs leert ons mensen kennen uit zeeland. Weliswaar alleen nog digitaal maar goed. Het verhaal “pre-cats” en foto’s die ik zie van iemand die ze er zelf uitslaat, het MR2 verhaal en Zeeland leert ons al snel Hugo en Ilona kennen. Zij wonen in Zeeland en staan open voor info te geven of zelfs een ritje te maken als we eens met de MR2 in het Zeeuwse zijn. Het leuke vind ik wel dat er meteen wordt aangeboden om hulp te bieden mochten er vragen zijn ivm de pre-cats of andere MR2 gerelateerde zaken. De interesse wordt groter en groter en uiteindelijk zijn Yvonne en ik het erover eens dat we de sprong in het diepen maar moeten wagen. We geven ons op voor de meeting “feestje bij Kees en Riet” met de achterliggende gedachten, is het niks dan weten we dat ook weer. Niet geschoten is altijd mis. Gezien de activiteit binnen het forum was ik nog wel sceptisch van wat ik verwachten kon.

En dan breekt dit weekend aan. Via de sociale media vraagt Hugo of we zin hebben samen op te rijden naar Hank. Kijk dat vind ik nu leuk. Jazeker willen we dat wel. Altijd leuk om mede hobbyisten irl te ontmoeten. Zeker als die mensen er zelf ook voor open staan.

Amai, bakkie is al leeg en tijd voor een tweede. Yvonne is ook al uit de veren en we ontbijten samen. Spannend hè, zegt Yvonne. We zijn ruimschoots op tijd op dus tijd genoeg om van alles te doen. Ik wil toch wel eerst Mandela even naar zee brengen en daarna een verkwikkende douche scoren. We weten dat de rit naar Hugo en Ilona een drie kwartier in beslag neemt. We hebben rond 9.15 uur afgesproken in casa H&I. we willen ook nog tanken en zorgen dat we wat stuivers in de zak hebben.
    Klokslag 7.15 uur maak ik de 140 paarden van de MR2 wakker om dan langzaam het camping terrein te verlaten. Bertju heeft z’n plek op de schoot van Yvonne ook ingenomen en met z’n kop op het dashboard bekijkt hij het boeren landschap. Zonnetje doet al z’n best om dauw en andere nattigheid van onze rode bolide te doen verdwijnen. Helaas geen mogelijkheid de MR2 te poetsen.

Oja we hebben er zin in maar eerst tanken en pinnen. We rijden Zaamslag in en een mens of ander levend wezen hebben we nog niet gezien zeg. Die slapen zeker nog net zoals het pin apparaat want die spuugt niks uit. Nou dat gaat dan al lekker. Dan maar naar het tankstation. Ook daar diepe rust en geen mens te zien. Niet getreurd, volgend tankstation aan de beurt. Haha maar waar? Nou dan rijden we toch gewoon richting Hank en komen wel wat tegen. Al snel rijden we de Westerschelde tunnel in. En tunnel van 6.6km lang. We besluiten maar te gaan tanken aan de snelweg. Poehee had ik me maar bescheten. €1.80 voor een litertje euro 95. dat is andere koek als peperkoek zeg. Laatst in België getankt en daar kost zo’n zelfde liter maar €1.50 Is er leven op Pluto…..Belgieeeeeeeeeeeee…….
    Fase één is volbracht en met de tank vol op naar een pin automaat. Ik zie een bord Zierikzee, gaan we daar toch pinnen. Even later zie ik dat dit de hele andere kant op is. Goes, ja we rijden Goes in. Ook hier een doodse stilte maar de pinautomaten slapen niet in Goes.

Wat later rijden we al in de buurt van Hank. Ik had Hugo al aangegeven dat we niet van te laat komen houden en wellicht iets vroeger zouden zijn dan 9.15 uur. De tijd dat Hugo en Ilona wilde vertrekken. Ahum…we zijn toch iets te vroeg. Zonnetje schijnt, goed gemutst, mooi moment om even aan de schelde te gaan kijken. Ook een mooi moment voor Bertju zodat hij weer her en der z’n handtekening kwijt kan. Prachtig hoor zo aan de Schelde. We zien enkele grote schepen voorbij komen. Bertju is druk doende een zeikerd te zijn. 8.45 uur, we gaan verder. Niet veel later rijden we een gezellige buurt in. Hugo had al gezegd dat hun huis terracotta geschilderd is en ja hoor, kan niet missen. We stoppen voor de deur, nou zeg dat ziet er gezellig uit. Leuk huisje hoor. En dan maken we kennis met Hugo en Ilona. Meteen al klepperdeklep. Das mooi, dit klikt goed. Hugo en Ilona laten ons de MR2’s zien. Zo zeg die hebben een mooi nest. Helemaal toppie, helemaal Toyota . Geweldig mooie tuin. We drinken nog een bakkie. Bertju heeft ook z’n goedkeuring gegeven. Aan hem kan je wel goed merken als hij iemand niet moet maar bij Hugo en Ilona…geen enkel probleem.

Time to leave. Ilona hoor ik nog gekscherend roepen “ik rijd wel als laatste want ik ben het snelste” hahaha…super. Niet veel later rijden we het kleine gehuchtje aan de Schelde uit. We draaien de snelweg op en…..jaa hoor het feest begint.

Feesten kunnen we in het zuiden goed hoor. Neem alleen al carnaval. Heb zelf 24 jaar in Maastricht ( Mestreeech) gewoond en de “zaate hermeniekes” zijn me wel bekend. Zaate hermeniekes, ook wel dweilorkest genoemd. Nou en daar moest ik meteen aan denken toen we de snelweg op reden en de eerste kilometers zo rond de 130km/h gingen rijden. Hugo in z’n yellow meanstream voor op en Bertus erachter an. Moi dus. Oehoe oehoe…..en oerenhard gingen we eigenlijk niet maar schijnbaar wel voor onze rode bolide. Een dweilorkest dus. De kapotte schokbreker lijkt erger kapot te gaan, althans de werking daarvan. Ik heb m’n handen vol om de MR2 in het spoor te houden. Je zou er zeeziek van worden. tja niet wetende dat de term zeeziek een rol gaat spelen later op de dag. Vooruitziende blik misschien?

Dan rijden de we de snelweg af. Weg van de snelweg, was een leuk programma altijd. Er zou nog iemand bij ons aansluiten. Wie? Oeps….namen onthouden is niet mijn grootste kunst. Op de parkeerplaats zien we een rode aw11 staan. We maken kennis met de volgende MR2club Nederland leden. En dan is het op naar Hank. Leuk, een mini treintje al.

We zien het bord Hank al verschijnen. Voor ons de middle of nowere. Nog mooier is als we een hele raffel MR2’s zien staan. In alle kleuren en maten. Hier moet het dan zijn Yvonne, zeg ik. Tjonge, lek vinger, lek dom” zeggen ze in Maastricht als iets heel mooi is en al die MR’2 zo bij elkaar is mooi. De reclame met Patricia Paai schiet me door het hoofd “wie zijn al die mensen? “ hahaha…erg hoor maar voor ons een sprong in het diepe. Gelukkig kunnen we goed zwemmen. Al snel worden de eerste handen geschud. Kees en Riet wonen in een prachtig huis. Tuin strak aan kant. We zien een feesttent en al vele mensen aan de koffie met gebak. We schudden nog meer handen en door enkele worden we hartelijk verwelkomt als nieuw MR2 club Nederland lid. We begrijpen al snel wie Kees en Riet zijn en brengen hun de hartelijke felicitaties. Kees en Riet hebben ook een rode ZZW30 en zien die in een speciale garage staan. Na een bakkie en puntje vlaai ga ik even kijken naar die rode zzw30. prachtige leren stoelen zitten daar in. Ojeee…..een idee voor ons misschien?

Het is een gezellige boel. Er wordt heel wat af gekletst in het zonnetje. Ja het zonnetje was er goed bij, zo goed zelfs dat we de hele rit naar Hank open hebben gereden. Bertju vind al die mensen wel prima, snuffelt wat rond, laat zich door jan en alleman aaien. Al snel heeft Bertju een vriendinnetje. Iemand z’n dochter is helemaal weg van Bertju en meneer laat alles toe. Al snel raak ik in gesprek met, ik dacht Paul. Paul kent de vorige eigenaar van onze nieuwe aanwinst en weet me te vertellen dat er altijd zuinig met, wat nu onze MR2 is, is omgegaan. Leuk om te horen. Als we wat later eens langs alle MR2’s lopen zie ik een witte sw20 met zwart dak. Ik zie ook een sticker “toyota sports club”. Hee die club is bij ons in Limburg. Die SW20 is van Flip. Raak in gesprek met Flip…….sports club bestaat niet meer verteld Flip me. Later krijg ik al snel in de gaten dat ik hem beter ge-Flip-t kan noemen. Geweldig prettig gestoord, houd ik wel van. Hoop dat ik dat als “vers lid” wel mag uiten binnen de MR2club Nederland gelederen. In de garage van Kees zien we een stellage staan. Shirts en zo worden daar uitgestald. Tijdens m’n eerste rit in de dakloze MR2 kreeg ik al snel in de gaten dat een petje wel een must is. Laat ik daar nu een petje zien hangen. Zeg maar nee en koop er twee. En dat is wat we doen. Ons eerste club aanschaf is een feit.

Dan staat Kees op en geeft aan te willen vertrekken. Waar naar toe….???? Geen flauw idee. Iemand in een wit shirt neemt het woord. Later begrijp ik dat hij de voorzitter is van de club genaamd Raphaël.
    “dames en heren, even jullie aandacht”. Kees en Riet worden nogmaals gefeliciteerd en ze krijgen een cd-box met leuke inhoud. Kees neemt het woord over en verteld ons wat de bedoeling is. Na een kleine rit gaan we met een fluisterboot op pad in de Bies Bos. Wooooooooohhhhhhhhoooooo……dat is leuk zeg. Daar houden Kroepie en ik wel van. Kees gaat verder. Het zal een vaartochtje zijn van ongeveer een uur. Daarna gaat de toertocht van start. Na de toertocht is er nog tijd om het feest in en rond huize Kees en Riet voort te zetten.
    Tjonge het wordt steeds leuker. Niet veel later rijd Kees voorop richting de boot. Een hele stoet MR2’s volgt. We komen aan in een klein haventje. Een grote fluisterboot ligt al klaar. Links en rechts bankjes en we nemen plaats. In alle stilte vertrekt de boot. Een heerschap van staatbosbeheer, staat op z’n shirt, neemt het woord. Haha lijkt Ko de boswachter wel. Ko begint te vertellen over de fluisterboot en daarna over wat er zo al te zien en te beleven valt in de Biesbos. Zeer leuk om te horen. Dan gaat het over de Zeearend dat die zich hier genesteld heeft en dan de bevers. Het wordt steeds mooier in de Biesbos verteld Ko. Ko gaat verder over de bevers en hun habitat. Hij heeft een berenvel en dat laat Ko door de boot heen gaan. Flip maakt er een masker van en heeft meteen iets weg van iemand uit de groep zztop hahaha. En dan heeft Ko het over bever geil. Waaaaaaaaaaaatttttttt…….????? Bevergeil. Hij haalt een potje uit een potje en een gigantische stank dringt door in m’n neus. Stinkende bevergeil. Ineens valt me in dat ik eens een programma heb gezien over bevergeil bij keuringdienst van waarde. Oja, das waar, bevergeil wordt verwerkt in vanille ijs. Ik zeg dat tegen Ko en heel even kijkt Ko me aan alsof hij het hoort donderen in Hank. Maar dan valt hem het ook in ja, idd dat klopt. Je kan het je niet voorstellen dat dit stinkend goedje in ijs wordt verwerkt.
    Als Ko klaar is met zijn verhaal is het genieten geblazen van het water, de zon en de fuut. Uit het niets hebben Hugo en Flip het over wat benamingen betekenen. Bijvoorbeeld DAF, duwen anders fietsen, en nog meer van die flauwekul passeert de revue. Ineens valt me iets in…. Hugo, jij woont aan de Schelde hè, vraag ik aan Hugo? Ja dat klopt. Weet jij dan ook wat het zoutgehalte is van de Noordzee? Nee, zegt Hugo. Oké dan vraag ik het wel aan de een andere kwal. Gelukkig kan Hugo daarmee lachen hahahaha….. oeps…de toon is gezet.

Een uur is niks als je fun hebt en fun hebben we. Eenmaal weer aan wal en geen last hebbende van zeeziek zijn gaat de toertocht van start. Ik mag zeggen dat we al heel wat toertochten hebben gemaakt, zelfs al enkele keren zelf op poten gezet in ons motortijdperk maar deze toertocht overtreft al de toertochten die we mee hebben mogen maken. Een prachtige rit door kleine gehuchtjes, over dijken, kinderkopjes en andere wegen waardoor ik uiteindelijk weer aan het dweilorkest moest denken. Een super mooie rit tijdens een super mooie zonnige dag. We hebben veel bekijks zo met al die MR2’s. uit het niets zien we steeds iemand filmen. Waar we ook rijden, hij is er steeds eerder als wij. Knap hoor. Na een tijdje zie ik een bord Hank staan. Oei, de rit is dus bijna ten einde. Kees heeft dehele rit de horde aangevoerd en dan…..we draaien een bochtje om en wie pfeil aus bogen schiet Kees weg in de z’n MR2. ik lig helemaal dubbel. Kijk nou, even de 140 peekaatjes loslaten op de boerenweg…ja weg, dat was Kees. Als derde in het gelid wilde ikw el volgen maar onnodig risico’s nemen met m’n dweilorkest doen we maar niet.

Eenmaal weer bij huize Kees en Riet gaat het feest door. Helemaal top geregeld dit. Het ontbreekt je aan niets. Koffie, thee, chips, nootjes, vlaai….en elke keer wordt er weer gevraagd of je wat wilt drinken of een stuk taart wilt.
    Bertju heeft ook de tijd van z’n leven….of begint meneer met z’n vijf jaar ook al een oude man te worden. de kennismaking met iemand z’n dochter eerder op de dag krijgt een vervolg. Dat meisje is helemaal weg van Bertju en Bertju vind alles goed. Bertju wordt geknuffeld, geaaid en zelfs een kusje kan er regelmatig van af. Het meisje rent en loopt met Bertju rond, laat Bertju springen en klimmen. Och de arme knul begint moe te worden zie ik. Het meisje heeft echter energie voor tien. Bertju laat het allemaal over zich heen komen maar dan zie ik toch dat meneer er genoeg van heeft. Laat Bertju nu maar even rusten, zeg ik tegen dat meisje. Het duurt dan ook niet lang of meneer laat zich midden op de stoep vallen om lekker een oogje dicht te knijpen in de volle zon.

Klokje tikt echter gestaag door. De eerste lui zien we huiswaarts vertrekken. Yvonne en ik kletsen nog wat met Hugo en Ilona en later komt ook Flip erbij staan. Al snel is het weer lachen geblazen. Dan is het voor ons ook wel langzaam tijd om te vertrekken. Er wordt aan ons gevraagd of we nu nog naar Limburg moeten. Nee nee, we gaan nu weernaar de camping. Yvonne heeft ’s maandags altijd vrij dus morgen gaan we weer naar huis. Ilona vraagt of we zin hebben mee te gaan wat eten bij “beren” en nog wat. Beren eten? Neeeeeeeeeeee….daar kan goed en lekker eten. Ja leuk, waarom niet, wij gaan mee.
    Na de nodige kilometers weer gedweild te hebben rijden we een volle parkeerplaats op. Woohoo wat een vreetschuur zeg. Een drukte van jewelste. We besluiten buiten te gaan zitten in de zon. Flip niet, die kan niet tegen de stralen van de koperen ploert. Ik zie de serveerster al lopen met food…..wat er goed uit ziet. Wat gaan we eten? Al snel zie ik wat ik graag eet, saté. Ja een sateetje gaat er wel in. Glaasje ijsthee erbij. Gezellig hoor. We kletsen wat over de MR2 en sla alle adviezen en tips op. Uiteindelijk gaat het nergens meer over. Bertju vind het wel goed is doodop. Ligt op een stoel zijn roes uit te slapen. Wij hebben het over een negertrio, hondenbrokken, wormkuren en frontline tegen enge beestjes. Waar gaat dit over hahahaha…..over niks.
    Het eten smaakt voortreffelijk en een toetje mag niet ontbreken. Ijs, ja ijs dat vind Yvonne altijd wel lekker als afsluiter. Flip neemt de neger trio dus en daar wordt dus nog eens hartelijk om gelachen. Zelf ben ik niet zo van de toetjes maar vraag of ik twee bolletjes vanille ijs kan hebben zonder toeters en bellen. De jonge serveester zegt dat dit wel kan en vraagt of er slagroom bij moet, ja slagroom zeker en wel…..uuuuuhhhhh… Ineens valt me het beververhaal in eerder op de dag. Ik zeg tegen de serveerster, dus twee bolletjes ijs met slagroom en graag zonder bevergeil! Flip duikt onder de tafel van het lachen, de serveerster kijkt me aan met ongelooflijke blik. Wat zegt U? ijsje graag zonder bevergeil en kan zelf ook het lachen niet meer houden. Bevergeil? Jaha dat wordt in vanille ijs gedaan. Nooit gezien het programma keuringdienst van waarde? De arme meid weet begod niet waar ik het over heb en neemt het maar voor waar aan. Gelukkig kan ze er wel mee lachen.

Time to say goodbey.

Eenmaal op de parkeerplaats de onze auto’s nemen we afscheid van Flip, z’n vriendin, Hugo en Ilona. Ja we hebben het heel leuk gehad met jullie en daar zal zeker een gevolg op komen. ook zij hebben genoten en we zullen ons zeker weer zien. Op de vraag hoe wij nu het
    Beste kunnen rijden naar de camping is dezelfde weg terug toch het beste. We volgen de yellow one weer al dweilend richt de tolweg naar Terneuzen.

Het zal zo tussen 21.30 uur zijn als we de camping opdraaien. Doodmoe dat wel maar een zeer mooie dag achter de rug. In de voortent is het best fris, hopla de terras verwarmer aan. Nog een bak koffie? Ja lekker, zonder koekje erbij graag! Yvonne neemt de vorm van kabouter kwebbel aan. Ze praat honderd uit over wat we die dag allemaal mee gemaakt hebben. Bertju is tote hose en ligt voor de verwarmer helemaal weg van de wereld. Onze campingvriend Jan komt aanlopen. Zijn jullie net binnen, vraagt hij. Voor beschuit kom ik er niet uit is Bertju’s devies maar voor Makaya, de wofshond van Jan, is meneer klaar wakker. Die twee begroeten zich als een verliefd stel. Jan bombarderen we met onze bevinden van de dag. Hij vind dat we goed gekleurd zijn van de zon. Wat wil je met z’n prachtige dakloze dag.

Ppppffffff….de vermoeidheid slaat in alle hevigheid toe. De ooglijken wel van beton. Nog een bakkie en eigenlijk wil ik de douche nog in maar daar ben ik nu wel te moe voor en vanmorgen had ik me al gedoucht. Not my style maar okè dan. Nog even junior in de emmer hangen….uuhhhhhh de plas emmer want we zitten immers op de camping hè en dan……oogjes dicht en snaveltjes toe. Dat had ik gedacht ja maar ons heerschap Bertju dacht daar anders over. Z’n bedje was niet opgemaakt. Als meneer dan ook comfortabel ligt kunnen ook wij de ogen sluiten.

Hèhè, wat een dag zeg.

Nogmaals wil ik Kees en Riet heel hartelijk bedanken voor deze geweldige mooie dag. De super leuke boottocht en de prachtige toerrit. Onze spring in het diepen heeft goed uitgepakt. Mooier als we mochten verwachten.

Thanks.

Monday meurning….

Bertelemeus is uitgeslapen. En dat mogen we dat weten ook. Zoals elke morgen is het de vriendelijkheid zelve. Wild kwispelend springt meneer op bed om me te overladen met kusjes, knuffelend te zeggen…..ik wil eruuuiiitttt. Als ik dan wakker ben leert een blik op de klok me dat het 6 uur is. Achja, opstaan, bakkie koffie, wat willen we nog meer. Ook Kroepie is wakker maar blijft nog wat liggen. Je gelooft het niet maar meneer duikt ook weer onder de wol. Als eerste de verwarmer aan, waterkoker aan en aankleden maar. Koffie is klaar,laptop opgestart, longtorpedootje erbij en dan begin ik maar het geheugen te pijnigen om onze belevenissen de dag ervoor te omschrijven voor het na geslacht.

Net als ik m’n verhaaltje af heb staan Yvonne en Bertju ook. Tja, tis weer gedaan hè. Straks weer huiswaarts naar sesamstraat. Een mooi weekend achter de rug, veel indrukken, veel nieuwe mensen contact mee gemaakt. M’n dweilorkest heeft het goed gedaan ondanks de mankementen. Geen gevaarlijke situaties gehad, althans situaties die echt uit de hand hadden kunnen lopen. Heel wat kilometers gereden. Hopelijk gaat komende week eea opgelost worden. nieuwe schokbrekers en nieuwe voorbanden. Tevens ook maar een wishlist gaan maken want ik heb me wat moois gezien tijdens de meeting.

Zo nu een ontbijtje en opmaken voor de terugreis naar het zuiden. Een heerlijke mislukte tosti gegeten en als troost een tweede maar die is geslaagd. Tjonge wat ben ik moe zeg. We zijn allemaal moe. En dan nog een hele rit voort de boeg van een kleine twee uurtjes. Tja ut zal wel moetu wha. Het beetje bagage is snel ingepakt. Een bezem door de voortent, een natte lap over de tafel, de kussen van de stoel de caravan in, caravan op slot, gasflessen dicht en klaar is klara, uuhhh Jaapio. Nog even een bakkie koffie bij Jan en we kunnen gaan.
    Wat later rijden we de camping weer. Inmiddels al wel bekend terrein en de weg naar huis ook al gaat die weer via Antwerpen het wespennest.

Onderweg hebben Yvonne en ik het nog over de mooie dag van gisteren. Veel indrukken opgedaan. Prachtig op poten gezet. Alles was, alles was mooi, alles was gezellig.

Nu weer thuis. Als eerste toch maar onze bevindingen in het forum zetten. Tis een flink verhaal geworden maarja het was ook een flinke dag hè. Op naar de volgende tijden met onze MR2.

Bestuurslid AW11_Jekel's Avatar
    Ingeschreven
    03 Aug 2004
    Bedankt Kees en Riet, en iedereen die meegeholpen heeft, voor deze gezellige en goed verzorgde meeting.
    Helemaal Top!!
    Treintje rijden ging ook super, de locomotief had er goed de vaart in
    Tot volgende meeting.
    Gr. Michaël

Bestuurslid Jekel's Avatar
    Ingeschreven
    16 Apr 2001
    Kees en Riet (en iedereen die heeft geholpen) hartelijk bedankt voor de van ouds gezellige meeting.
    Robin, Nathasja en Raphaël

Clublid MarcoTwo's Avatar
    Ingeschreven
    04 Feb 2004
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaapio Bekijk Berichten
    Zondag 2 juni 2013

Wat staat er op de planning van deze zondag? Onze eerste MR2club Nederland meeting genaamd “feestje bij Kees en Riet”. Wie dat zijn? Totaaaaaallll geen idee.
    .
    Ik heb me kostelijk vermaakt met dit verslag, kan zo het clubblad in.

Zal wel weer komen ook binnenkort. Volgens mij nog maar eentje gezien dit jaar?
    Greetz, MaRco2!

3VZ-FE V6 power

www.marotaxaties.nl

Clublid
    Ingeschreven
    31 Aug 2010
    Zoals ook eerder aangegeven

het was een zeer leuke na oude begrip ingedeelde meeting

gezellig wat praten, stukje rijden, wat educatief`s doen, en dan weer stukje rijden en weer wat relaxt napraten.

Kees en Riet helemaal op en top SUPER geregeld !!!!!!

Ook de andere mensen die voor onze innerlijke mens hebben gezorgd, heel erg bedankt

en Jaapio als jij iedere keer zo een verslag gaat schrijven over de meeting krijgen we wel een ERG dik club blad maar zeer leuk om terug te lezen, was die frontline namelijk alweer even vergeten ma de werking laat soms ook de twijfels over he

Clublid William's Avatar
    Ingeschreven
    16 Jun 2010
    Gisteren hebben we genoten van de thuisrit . Kees en Riet dank voor de gastvrijheid! Het was top geregeld

Clublid rudmar's Avatar
    Ingeschreven
    24 Apr 2006
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)      

Ex clublid
    Ingeschreven
    03 May 2013
    Thanks Marco

Thanks Flip
    Frontline is op zich best goed maar soms.... Bertju vaart er wel bij

@Rudmar, nice pictures

Moderator Quadcamsix's Avatar
    Ingeschreven
    20 Oct 2001

leuke meeting

Wij vonden het erg jammer dat we zo vroeg weg moesten.... het was erg gezellig en TOP geregeld.... weer mensen gezien die ik al lang niet gesproken had , en ook even kennis kunnen maken met ons nieuwste lid, Jaapio....

boottochtje was erg leuk... weer eens iets anders. zoals gezegd... toerritje hebben we helaas moeten missen vanwege een andere verplichting.... maar goed... volgende keer beter.

Kees en Riet heel erg bedankt voor de gastvrije ontvangst we hebben er toch nog even van kunnen genieten.....

John / Quadc@msix
    "technology is the substitute 4 cubic inches" ...BUT what if they have both?...3.4 supercharged MONSTER
    Lid technische commissie mr2.nl
    member of mr2club.nl
    member of mr2club.be
    member of tacn.nl
    member of tccn.nl
    john @ mr2.nl
    techniek @ mr2.nl

Clublid Peter's Avatar
    Ingeschreven
    11 Mar 2004
    zijn er misschien nog meer foto`s gemaakt? had geen camera bij me..

Bestuurslid Harold2's Avatar
    Ingeschreven
    08 Jan 2006
    Komen er nog aan maar nog geen tijd gehad.

Ingeschreven
    08 Jan 2006
    Foto's

Ingeschreven
    08 Jan 2006
    foto's

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Gelijkaardige Onderwerpen

1. 30-06-2013. Japanse Automeeting, De Meern.
    Door MarcoTwo in forum Overige meetings
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 02-07-13, 16:19
  2. 17 maart 2013, Welkomstklets bij CAR Toyota Onderdelen
    Door Bestuur in forum Clubmeetings
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 17-03-13, 22:03

Forum Rechten